Sorunuz mu var?
İade ve Degisim Kosulları
“Haftanın 7 günü buradayız ve 24 saat içinde yanıt veriyoruz. Ayrıca, sorularınızın çoğunun yanıtlarını bu sayfada bulabilirsiniz.”
Müşteri memnuniyeti bizim için en önemli önceliklerden biridir. Ancak, takı ve aksesuar kategorisindeki ürünler kişisel kullanım eşyası olduğu için hijyen koşulları gereği iade ve değişim kabul edilmemektedir.
- Satın alınan küpe, kolye, bileklik, yüzük gibi takılar, hijyenik ürünler kategorisine girdiği için iade veya değişim yapılamaz.
- Kullanılmış, paketi açılmış veya zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- Müşteriye özel olarak tasarlanmış veya kişiselleştirilmiş takılar iade edilemez.
Eğer tarafınıza hasarlı, defolu veya yanlış bir ürün gönderildiyse, ürünü teslim aldığınız günden itibaren 24 saat içinde bizimle iletişime geçmelisiniz. Bu gibi durumlarda:
- Ürünün hasarlı veya yanlış olduğunu gösteren fotoğraflar ile birlikte destek ekibimize ulaşmanız gerekmektedir.
- Ürün incelemeye alındıktan sonra hatalı gönderim onaylanırsa, değişim veya ücret iadesi işlemi yapılacaktır.
- Bu durumda iade kargo ücreti firmamız tarafından karşılanacaktır.
Siparişinizi, kargoya verilmeden önce iptal etmek isterseniz, en kısa sürede müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmelisiniz. Kargoya verilen siparişler için iptal işlemi yapılamaz.
📌 **jupp.com.tr olarak müşterilerimizin hijyen ve sağlık haklarını ön planda tutarak, güvenli alışveriş deneyimi sunmaya devam ediyoruz.**📌
Daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz:
📩 E-posta: info@jupp.com.tr
📞 Telefon: +90 505 076 31 06